Pierwsze zerknięcie do mojej szuflady

on poniedziałek, 6 marca 2017
Pierwsze co chciałabym dziś napisać, to to,  ze dziękuję za ciepłe przyjęcie w blogowej sferze :) Wasze słowa dodają chęci do umieszczania nowych wpisów i pokazywania zdjęć ;)


Dziś chciałabym Wam pokazać kolejne moje prace, żebyście mnie poznali trochę lepiej. Myślę, że co jakiś czas będę pokazywać jakąś, dlatego też nie chce pokazywać ich wszystkich naraz, tylko będą odsłaniane raz po raz. Tak będzie ciekawiej.

Tak jak wspominałam wcześniej, moją pasję rysowania zapoczątkowały konie - po prostu. Chciałam je rysować, patrzeć na nie, głaskać,... co oczywiście w konsekwencji prowadziło do wykształcenia się u mnie umiejętności parskania, rżenia i biegania "jak koń", GDY byłam mała. Z naciskiem na BYŁAM - nie robię już tego teraz :D (chyba że nikt nie patrzy ..)

W każdym razie - konie pojawiały sie wszędzie, na zeszytach, kawałkach papieru, chusteczkach.. tam gdzie się dało. I tak po wieeelu latach gryzdania, moje karykatury koni zaczęły przybierać lepsze formy. Dziś prezentuję Wam jedną z nich:


Taaak, głowa wisi z chmur, i w ogóle jakoś tak bez składu.. Ale ważne że jakoś to wygląda i że sprawiło mi to frajdę :)


Dalej z serii 'Moje bazgroły' - tym razem ogród - często mam tak, ze zaczynam sobie gryzdać jakieś linie i krzaczki na kartkach. Siedząc na nudnym wykładzie, zajmuję sobie czasem głowę właśnie w taki sposób ;) Nigdy nie wiem co wyjdzie z takiego obrazka, a kreatywność się budzi i wychodzą fajne założenia.

Stan biało-czarny: 


A tutaj kolorowy :




Na koniec chciałam tylko dodać, że zamierzałam pokazać jeszcze prace handmade, te na któe z pewnością czekacie, ale niestety w obliczu nawału pracy ciężko ogarnąć swój dzień tak, żeby na wszystko znaleźć czas. A uczelnia skutecznie to uniemożliwia ..
Postaram się to nadrobić i pokazać coś nieco innego niż rysunki :)



6 komentarze:

Tina J pisze...

Cudowne obrazki. W końcu jesteś na odpowiednich studiach :) A co powstanie z tego krzyżykowego obrazka?

~Canela_94 pisze...

kawusia poszła na minimalistyczną kartkę dla faceta <3 :)

maj. pisze...

Ależ to genialne prace są!!!!!!!

Pasje Magos pisze...

Podziwiam ludzi z takim talentem!
Bajeczne...

bozenas pisze...

Rysunek konia jest nieziemski:)chętnie bym tu wpadała,tylko dodaj do bloga możliwość obserwowania:)))pozdrawiam:))

Teresa pisze...

Przepiękne rysunki :) często trzeba kombinować czas na handmade, ale nabierzesz wprawy ;) pozdrawiam

Prześlij komentarz