on czwartek, 2 marca 2017
Witajcie !

Jestem Wera, a to mój mały internetowy kącik - tu jestem Canela_94. Powstał spontanicznie - bez szczególnych przygotowań. Chciałabym zapisywać tu różne przemyślenia z codziennej rutyny, raz ciekawsze, raz mniej, powiązane z moim hobby, studiami, emocjami .. Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną na dłużej, poznacie mnie lepiej i będziecie inspirować ! ;)

Lubię łapać garsciami wszystko co najlepsze w życiu, próbować różnych rzeczy i czasem podejmować spontaniczne decyzje. Oczywiście bywają tez dni, kiedy nie wychodzę spod kocyka i jedyne, na co mam ochotę, to obejrzenie Ukrytej Prawdy i pośmianie się z ludzi :)

Tak właśnie odkryłam w sobie różne zainteresowania, często kompletnie odmienne niż większości równieśników, ale sprawiające mi ogrom frajdy. 

Konie - mój pierwszy bzik. Odkąd pomykałam w powijakach po Osielsku pod Bydgoszczą, ciągnęło mnie do tych czterokopytnych bestii. Gdy trochę mi sie podrosło, w końcu wsiadłam na koński grzbiet i postanowiłam już nigdy z tego nie rezygnować. Pierwsza pasja.

Pierwsza pasja prowadziła do następnej. Konie ---> rysunek. Nie muszę chyba mówić, co notorycznie bazgrałam w zeszytach. No, więc po latach wypracowałam sobie większy czy mniejszy "talent" w rysowaniu.

Kolejny mój bzik - rośliny . Natura ! Kwiaty ! ZIELONE !!!
Tak. Właśnie dlatego studiuję architekturę krajobrazu. .... But, wait....Po co ja właściwie poszłam na te studia.... ???

Kocham ogrody, kocham kwiatki, zapachy w ogrodzie, szum wody i harmonię. Piękno natury i dziewiczość otoczenia. 
Tak. To odzwierciedla mój charakter.
Bez betonu, Thui Brabant  i identycznych ogrodów na pokaz na każdym osiedlu. Każdy ogród jest przedłużeniem domu i w jakiś sposób wizualizuje właściciela. A ja pomagam to złożyć harmonijnie w jedno. 

Następnie... Tak, handmade. Ponieważ jestem wrażliwa na piękno (jak to górnolotnie brzmi :3 ), lubie tworzyc i otaczac się ładnymi rzeczami. A więc haftuję, szydełkuję, zamierzam ogarnąć decoupage, scrapbooking... Tak, a jednak niewiele młodych kobiet interesuje się haftowaniem ;)

I powiem jeszcze, na koniec, że uwielbiam paznokcie ! Uwielbiam eksperymentować z kolorami, wzorami, duperelkami ... ! 


Tak więc postaram się na tym blogu umieszczać wpisy właśnie dotyczące głównie tego, co napisałam powyżej. Trzymajcie kciuki !


9 komentarze:

Zainspirowana pisze...

Widzę, że wiele nas łączy :D Musisz koniecznie pokazać więcej swoich prac, zarówno hafciarskich jak i rysunkowych. Na paznokcie też bardzo chętnie popatrzę, bo sama bawię się w domowe hybrydy :D

karolina pisze...

Witaj! Bardzo miło cię poznać:-)

Ewa Gawlik pisze...

Witaj w blogowym świecie!

Cinka26 pisze...

Witaj w blogowej sferze, z chęcią będę zaglądać :o)

Sylwia Fallopia pisze...

Witam w blogowej strefie :) Twoje rysunki są zachwycające, już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę ich jeszcze więcej :)

Jagna pisze...

wpadam z rewizytą :) życzę przyjemności z prowadzenia bloga :)

Tina J pisze...

Witamy w blogosferze:) Masz wiele, ciekawych zainteresowań. Z chęcią będę zaglądać i oglądać twoje dzieła (od razu uprzedzam, że nie zawsze z komentarzem) A powiedz mi, czy wygodnie ci się haftuje z długimi paznokciami?
Dziękuję za wizytę na moim blogu i za udział w candy :)

bozenas pisze...

No to witaj w blogosferze:))miejscu wielu ciekawych osobowości:)mnóstwa kreatywnych osób i do tego jeszcze przemiłych:))(moje odczucia,a jestem tu już 7 lat)
pozrawiam

Teresa pisze...

Witaj w blogowym świecie :) masz bardzo dużo zainteresowań, życzę powodzenia w prowadzeniu bloga oraz mnóstwa radości z tworzenia :)

Prześlij komentarz